Dag 19: laatste camping en dan terug naar huis..

12 oktober 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo Nederland,

Het is alweer even geleden dat jullie iets van ons hebben gehoord, want wij hadden niet begrepen dat de laatste camping geen wifi had. Hierdoor is alles verlaat.

Een update over Yosemite. We hebben spierpijn. Niet een klein beetje, maar bij elke stap die we zetten, voelen we dat we gisteren hard hebben moeten werken. Toen we opstonden leken wel moeke en opoe, zo voelde we ons ook. We hadden vandaag niets meer op de planning staan, behalve naar onze laatste camping te rijden. Hierdoor hadden we besloten dat we lekker bleven liggen, tot we wakker werden. Dit was uiteindelijk 8.30 uur. We gingen dan ook gisteravond al om 21.15 uur naar bed. Schijnbaar hadden we het nodig.

De camper is opgeruimd, koffers zijn weer gepakt en spulletjes verzamelt voor eventueel nieuwe campergasten. We gaan vanavond nog even potje kaarten en dan op tijd naar bed, want morgen moeten we de camper inleveren tussen 9.00 en 11.00 uur. Cruise America zit hier ongeveer 45 minuten rijden vanaf, dus we willen op tijd vertrekken. Helaas hebben we nog niet kunnen inchecken voor onze vlucht morgen, dus morgen op het vliegveld zullen we wel zien, waar we zitten.

Nu dat de camper opgeruimd is en alles klaar ligt voor vertrek, zijn we toch wel een beetje aan toe om naar huis te gaan. 3 weken lang intensief dag in dag uit reizen om de mooiste plekjes te zien van de route hakt er wel in. We hadden het voor geen goud willen missen.

Aantal gereden miles vandaag: 199 miles (319 km)
Aantal gereden miles totaal: 2343 miles (3749 km)

Tot snel,

Gijs en Linda