Dag 20: Cruise America en SFO airport

13 oktober 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Goedemorgen Nederland,

Vanmorgen waren we om 8.30 uur opgestaan. We hebben de laatste spulletjes opgeruimd en de camper opgeruimd en schoongemaakt. We moesten namelijk de camper voor 11.00 uur opruimen. Rond 9.30 uur zijn we weggereden richting Cruise America. Het was alweer druk op de snelweg, maar we hebben het op tijd gered.

Camper ingeleverd en samen met een medewerker rondje in en om de camper gelopen. Geen op of aanmerkingen, behalve de propaantank was niet helemaal vol, wat wel had gemoeten, dus hier moeten we voor betalen. Dit wisten we overigens al, want op de laatste camping was er geen mogelijkheid tot het aanvullen van propaan. De rest van de borg krijgen we netjes teruggestort.

Vanaf Cruise America was het ongeveer 40 minuten met de taxi richting de luchthaven. 100 dollar lichter zijn we gearriveerd en natuurlijk veel te vroeg. We hebben eerst ingecheckt en koffers weggebracht. We hadden teveel bagage bij (oeps.. maar de lieve mevrouw achter de balie kneep een oogje dicht..) We hadden maar 25,4 kg, terwijl je 23 mag hebben .. Valt reuze mee. Hoe we aan zoveel kilo's komen, weet ik echt niet want we hebben weinig extra dingen gekocht.. Maargoed..

Na de koffers eerst maar even wat gaan eten, want het was alweer etenstijd. Toen door de douane en nu zitten we bij onze gate te wachten tot het vliegtuig arriveert en we kunnen boarden..
Volgens alle borden is ons vliegtuig op tijd en zullen we rond 12.00 uur landen op Nederlandse bodem .. We wachten af..

Aantal miles gereden vandaag: 36 miles (58 km)
Aantal miles gereden totaal: 2379 miles (3806 km)

Tot snel,

Gijs en Linda