Dag 5: On the way to Monterey

27 september 2017 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Goedemorgen Nederland,

Onze eerste nacht in de camper viel 100% mee. Het enige nadeel van de camper is, dat we boven de bestuurderscabine slapen. Hierdoor is het gezellig knus!

Rond 8.30 uur zijn we opgestaan en hebben we ontbeten. Na lekker gedoucht te hebben bij het sanitairgebouw en de camper losgekoppeld te hebben van elektriciteit, water en afvoer zijn we rond 10.00 uur aangereden naar Monterey.

Monterey ligt aan het water in een baai en was erg mooi! De heenreis er naartoe, zie je al meteen de huisjes in de verte liggen en de boten de haven binnenvaren. Na onze camper geparkeerd te hebben op een speciale parkeerplaats (onze camper is klein in verhouding met Amerikaanse begrippen, dus wij passen netjes op een 'gewone'' parkeerplaats, zijn we het stadje ingelopen.

Monterey is bekend om the Whale spotting en the Cannary Row. Het Whale Spotting hebben we gelaten voor wat het was, maar the Cannary Row hebben we afgelopen. Monterey is een luxe stadje met vele winkeltjes. Gezellige drukte.

DSC01312  DSC01315  DSC01320  DSC01328  DSC01346  DSC01348  DSC01351  DSC01354  DSC01363

Na ons bezoek aan Monterey zijn we richting onze camping gereden. Deze camping ligt in Pismo Beach, op 2,5 uur rijden van Monterey. De Amerikaanse wegen zijn nogal lang en recht met een uitgestrekt uitzicht, dat niet met woorden te bevatten is, zo enorm ver kun je kijken. Helaas is dit met foto's vast te leggen. We hebben wel een poging gedaan natuurlijk..

IMG_3349  DSC01366  DSC01381

Rond 17.00 uur waren we op de camping. We zijn al goed op elkaar ingespeeld met aansluiten van alle kabels, etc en om 17.15 uur zaten we met een welverdiend biertje en wijntje in onze campingstoeltjes voor de camper. Vakantie! :)

DSC01388  DSC01390

Wij gaan lekker koken en genieten van de avond.

Weltrusten en tot morgen,

Gijs en Linda